Close
2

2 QISM. Sayt va ilovalardagi “login va sign up” bolimini qulayroq va xavfsizliroq qilish uchun 12 maslaxat

5. Parolning mustahkamligi ko’rsatkichini qo’shing
Parolning mustahkamligi ko’rsatkichi – bu foydalanuvchilarga parollari yetarlicha kuchli yoki yo’qligini tushunishga yordam beradi. Bu foydalanuvchilar parollarini murakkablashtirishga yordam beradi. 

Parol kuchi ko‘rsatgichini yaratishda bir nechta yondashuvlarga amal qilishingiz mumkin. Eng oson – ishonchliligini ko’rsatish uchun gorizontal chiziqni qo’shish. Parol qanchalik kuchli bo’lsa, gorizontal chiziq shunchalik yorqinroq bo’ladi. Dizayn jarayonida assotsiativ rangdan foydalanishi mumkin – zaif parollar uchun qizil, o’rta parollar uchun sariq, kuchli parollar uchun yashil rang. 

6. Foydalanuvchilarga parolni ko’rinadigan qilishiga ruxsat bering
Foydalanuvchilar tezda parolni yaratishda, xatoni yozish xavfi mavjud. Ish stolidagi xatoliklar ehtimolini kamaytirish uchun siz standart parolni yashirishingiz va kirish maydonining yonida “Parolni ko’rsatish” degan funksiyasini berib ketishingiz kerak. Foydalanuvchi uni bosganida, kiritilgan ma’lumotlarni ko’rishi va tasdiqlashi mumkin. 

Mailchimp veb-saytida yashirin va korinadigan parol.

Mobil qurilmalarda boshqacha usul tavsiya etiladi. Mobil qurilmada yozish xatolarga ko’proq moyil bo’lgani uchun va mobil qurilmaning ekrani boshqalardan yashirilishi oson bo’lganligi sababli, parolni ko‘rinadigan qilish lozim va “Yashirish” funksiyasini qo’shishingiz kerak.

7. Foydalanuvchilardan elektron pochta manzilini yoki parolini ikki marta kiritishni so’ramang.
Yaxshi mahsulot dizayni foydalanuvchi o‘tishi kerak bo‘lgan jarayonini minimalashtiradi. Barcha keraksiz jarayonlarni olib tashlashingiz kerak, shu jumladan elektron pochta va parolni qayta kiritish jarayonini ham.

Elektron pochta: Foydalanuvchilar elektron pochta maydonini qayta ko’rganlarida, ular birinchi maydondan manzilni nusxalash va joylashtirishga moyil, shuning uchun xatolarga yo’l qo’yishi mumkin. Ikkala maydonda ham ikki marta. 

Parol: Agar siz “Parolni ko’rsatish” parametrini taklif qilsangiz, foydalanuvchilarga parollarini ikki marta kiritishni so’rashingiz shart emas. 

8. Ro’yxatdan o’tgandan so’ng darhol foydalanuvchilardan elektron pochtasini tasdiqlashini so’ramang
Agar siz xizmatdan foydalanishlaridan oldin elektron pochta manzilini tasdiqlashni so’rasangiz, akkaunt yaratish jarayonini yanada murakkablashtirasiz. Mobil qurilmalarda bu yanada bezovta qiladi, chunki foydalanuvchilar elektron pochtalarini tasdiqlash uchun elektron pochta dasturiga o’tishlari kerak. 

Ko’p hollarda siz elektron pochta manzilini tasdiqlashni kechiktirishingiz yoki ma’lum bir amal bilan bog’lashingiz mumkin. Masalan, agar foydalanuvchilar biror narsani joylashtirmoqchi bo’lsa, pochta orqali tekshirish talab qilishingiz mumkin.

Telegram kanal: https://t.me/dizaynon

(47 marta o'qilgan, bugun 1 marta o'qildi)

O'xshash maqolalar:

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© 2021 Dasturchi.Uz | WordPress Theme: Annina Free by CrestaProject.
%d bloggers like this: