excel

Excel Dasturida Ishlashingiz uchun 20 ta Eng Zaruriy Tavsiyalar

Microsoft kompaniyasi Excelni 2010 versiyasini ishlab chiqqandan so’ng, u kutilgandan ko’proq syurprizlar olib keldi. Bir qancha ma’lumot bilan ishlash niyatida bo’lsangiz, kundalik ishingizda Excel o’rnini bee’tibor qoldirolmaysiz. Biroq, xoh endigina boshlovchi xoh muntazam foydalanuvchi bo’ling, xabaringiz uncha qaratilmagan bir nechta usul va maslahatlar ham mavjud bo’lishi mumkin. Quyidagi Excel uchun 20ta maslahatlar sizga havola etilmoqda, barcha funksiyalar Microsoft Excel 2010 uchun mo’ljallangan.

1. Barini tanlash uchun bir marta sichqonchani bosish
2. Excel fayllarini to’plamda ochish
3. Bir nechta Excel fayllari ichida bir-biriga o’tib ishlash
4. Yangi Qisqa Menyusini tuzish
5. Katakchaga Dioganal Chiziq qo’shish
6. Bittadan ko’p Qator yoki Ustun qo’shish
7. Kataklardagi ma’lumotni tez ko’chirish va olib o’tish
8. Bo’sh kataklarni tezlik bilan o’chirish
9. Wild Card hizmati yordamida Tahminiy Qidirish
10. Ustunda biron ajralib turuvchi qiymat kiritish
11. Ma’lumotlarni tekshirish funksiyasi orqali ma’lumot kiritishni cheklash.
12. Ctrl + Yo’naltirma Tugmasi orqali tez harakatlanish
13. Qatordagi ma’lumotni ustunga ag’darish
14. Ma’lumotni to’lig’icha berkitish
15. & belgisi orqali matn yozish
16. Matn bo’yini o’zgartirish
17. 0 dan boshlanuvchi kiritma qiymatlari
18. Murakkab kiritmalarni AutoCorrect orqali tezlashtirish
19. Ko’proq statusni bir klik orqali chiqarish
20. Ikki marta kliklash orqali varaqni qayta nomlash

(davomi bor)

 

manba: lifehack.org

 

(8,381 marta o'qilgan, bugun 8 marta o'qildi)

O'xshash maqolalar: